Danas su učenice 3.g razreda s profesoricom financijske pismenosti bile na terenskoj nastavi u poznatom buzetskom poduzeću Aura.
U predivnom okruženju Aurine destilerije njihova marketinška stručnjakinja Ana Pernić uvela je učenice u svijet marketinga i promocije. Kako su razvili svoj prepoznatljiv brand? Koje kanale za oglašavanje najčešće koriste prilikom reklamiranja? Koliko je bitan digitalni marketing? Problemi prilikom razvoja ideje i promocije pojedinog proizvoda? Što kada se desi "zastoj" ideja?
Bilo je jako zanimljivo slušati kako se brand Aura razvijao, u duhu njegovanja gastro i kulturne baštine Istre.
Puno hvala Auri i dragoj Ani na prezentaciji i upoznavanju učenica s marketingom
Ovogodišnja Smotra Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli okupila je više od 500 učenika iz cijele Istre i šire! Naši maturanti također su imali priliku upoznati se sa studijima koji se izvode na Sveučilištu u Puli. Zahvaljujemo Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli na pozivu i...
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje obilježili smo prigodnim programom. Bila je to prigoda da se prisjetimo velikog herojstva naših branitelja i civilnih žrtava rata. Neka im je vječna hvala i slava.